ویزای روسیه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ویزای روسیه
نوشته شده در جمعه 20 فروردين 1400
بازدید : 1103
نویسنده : امین پارسیان

 

مدارک لازم برای ویزای توریستی

ویزای توریستی روسیه در واقع مدرکی است که به خارجی ها اجازه ی ورود به روسیه به عنوان توریست را میدهد. این نوع از ویزا برای حداکثر اقامت 30 روزه صادر میشود و به هیچ عنوان قابل تمدید نیستند. 

برای شرکت در تور روسیه به سایت https://www.nadiaparvaz.com/ مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که سفارت روسیه در ایران در روزهای 4 شنبه و جمعه و شنبه تعطیل میباشد. پروسه ی اخذ ویزا در ایرتن تقریبا 7 تا 10 روز کاری سفارت روسیه زمان بر خواهد بود.

 در این ویزا شما باید 2 مورد را به خوبی و با مدرک برای سفارت روسیه مشخص کنید. 1_ مدت زمان اقامت شما در روسیه در این بازه ی زمانی 30 روزه 2_ محل اقامتتان در روسیه در مدت زمان مشخص شده.

یک نوع خاصی از ویزای توریستی وجود دارد به نام ویزای هدفمند. این نوع از ویزا برای سفر های کوتاه مدت با مقاصد خاص مانند شرکت در یک مراسم خاص یا شرکت در مزایده یا مذاکرات یا مراسم های مشابه کاملا مناسب میباشد.

 

 

علاوه بر مدارکی که در بالا ذکر شد برای اخذ ویزای توریستی روسیه ما باید مدارک زیر را همراه داشته باشید

1_ بلیط رفت و برگشت روسیه که به صورت کامل خریداری شده باشد

2_هتل محل اقامت در روسیه که کامل خریداری شده باشد

3_پر کردن دقیق فرم اطلاعات شخصی

در صورتیکه قصد سفر به 2 یا چند شهر روسیه را دارید همکاران ما در نادیا پرواز میتوانند بلیط درون کشوری روسیه چه به صورت هوایی چه به صورت زمینی را برای شما تهیه کنند.

از تاریخ 9 مهر 1398 کشور روسیه اعلام کرد که برای توریست هایی که قصد سفر به شرق دور روسیه کالینگراد و سنت پترزبورگ و ولادیوسک را دارند نیازی به گرفتن ویزای لیبل دار روسیه یعنی ویزایی که در پاسپورت شما به صورت لیبل صادر میشود ندارند. منتها مهم ترین نکته ایی که باید به آن توجه کنید این است که مدت زمان اقامت شما در این شهر ها باید زیر 8 شب باشد یعنی نهایتا 7 شب و 8روز هجازه ی اقامت دارید.  و نکته ی مهم بعدی این است که شما باید از ایران با یک پرواز مستقیم به مقصد خود سفر کنید.

اقدام به اخذ ویزای الکترونیک برای روسیه بسیار راحت و سریع میباشد. تنها چیزی که نیاز  است دسترسی به اینترنت برای آپلود اطلاعات مسافر است. مدارکی که برای این نوع ویزا لازم است

1_ اسکن با کیفیت صفحه ی اصلی پاسپورت

2_اسکن 1 قطعه عکس 3*4 با کیفیت

3_آدرس هتل یا محل اقامت خود در روسیه

4_تاریخ دقیق رفت و برگشت به روسیه

5_پر کردن دقیق فرم اطلاعات شخصی

باید در نظر داشته باشید که از زمان اقدان برای دریافت ویزای الکترونیک روسیه تا زمان صدور تقریبا 4 روز کاری طول میکشد.

ویزای تجاری روسیه

ویزای تجاری روسیه برای آن دسته از مسافرانی صادر میشو که برای مقاصد تحاری رسمی یا خصوصی به روسیه سفر میکنند. این نوع از ویزای روسیه برای کسانیکه قضد سفر به روسیه را دارند اما از محل دقیق اقامت خود اطلاع دقیقی تدارند یا کسانیکه علاقمند هستند بیشتر مدت زمان ویزای توریستی در روسیه یعنی بیشتر از 30 روز اقامت داشته باشندیا قصد شرکت در رویداد هایمتفاوتی در بازه ی زمانی مشخص شده در روسیه رت دارند بسار کارآمد خواهد بود. ویزای تجاری روسیه همچنین برای مسافرانی که قصد جابجایی لوازمی همانند لوازم پزشکی به روسیه را دارندیا برای تبلیغ و مارکتینگ در نمایشگاه ها یا انجمن ها را به روسیه سفر میکنند میتواند انتخاب مناسبی باشد.

ویزای تجاری روسیه میتواند برای مدت اقامت حداکثر 90 روزه صادر شود که در این بازه زمانی شما اجازه ی 2 بار ورود به روسیه را دارید.

در کنار این ویزا ویزای چند بار ورود روسیه است که با اعتبار 1 ساله صادر میگردد.

مدارکی که برای اخذ ویزای تجاری روسیه لازم دارید ترتیب زیر است

1_دعوتنامه تجاری از محل شرکتی که قصد همکاری با آنرا در روسیه دارید. اگر که این دعوتنامه را ندارید همکاران ما در نادیا پرواز در این را میتوانند به شما کمک کنند.

2_گواهی اشتغال به کار در شرکتی که در حال حاظر در ایران در آن مشغول به کار هستید.

در صورتیکه اقدام به گرفتن ویزای 1 ساله دارید باید کپی آخرین نسخه ی روزنامه ی رسمی شرکت خود را داشته باشید.

باید در نظر داشته باشید که اخذ ویزای 3 ماهه روسیه حداقل 15 روز کاری و 1 ساله حداقل

 روز کاری زمانبر است. 

ویزای تحصیلی روسیه

به دلایل مختلفی روسیه برای بسیاری از مردم دنیا بهترین انتخاب برای ادامه ی تحصیل میباشد.

قاعدتا برای تحصیل در کشور روسیه و زندگی نیاز به ویزای معتبر دانشجویی دارید. با در نظر گرفتن این موضوع که شهروندان بسیاری از کشور ها میتوانند بدون ویزا به روسیه سفر کنند اما با این حال مدت زمان اقامت بدون ویزا در روسیه از 1 تا 3 ماه متغیر است و فرد باید بعد از مدت زمان مشخص شده روسیه را ترک کند.

پس بهترین انتخاب برای دانشجویان روسیه گرفتن ویزای معتبر دانشجویی در وهله ی اول است.

پس از قبولی و ثبت نام در دانشگاه روسیه برای شما دعتنامه ایی صادر خواهد شد که در این دعوتنامه مدت زمانی که شما اجازه ی اقامت در روسیه را دارید مشخص شده است.

مدارکی لازم جهت ویزای دانشجویی

1_پاسپورت

2_عکس 3*4

3_دعوتنامه

4_پر کردن فرم درخواست ویزا

زمان صدور ویزای دانشجویی از 1 هفته تا 10 روز متغیر است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: